שיחת יעוץ והדרכה

שיחת יעוץ חד פעמית הכוללת ניתוח המצב הקיים ומתן הדרכה מפורטת איך לשפר את השינה של הילד שלכם. אם אתם מרגישים שיש אצלכם סיטואציה ספציפית שתרצו לפתור ואינכם זקוקים לתהליך ליווי ארוך, אנחנו כאן בשבילכם! בשיחת היעוץ ננתח את המצב הקיים ונבין לעומק את מקור הבעיה. לאחר מכן נדריך אתכם כיצד לפעול על פי תוכנית התערבות שבנינו במיוחד עבורכם ספציפית, בהתאם ליומני השינה ושאלון ההיכרות שמילאתם.
תינוקות החל מגיל 5 חודשים ועד 5 שנים

זה מה שהולך לקרות כאן

הרדמות קלה ועצמאית ללא בכי

מותאם לשלב ההתפתחותי של התינוק שלך

תנומות יום טובות וסדר יום מותאם

  • טכניקת לימוד שינה שמתבססת על מחקר ומדע
  • התייחסות תמידית לבכי
  • תוכנית שתומכת בהנקה
  • גמישה ומותאמת אישית, כי כל תינוק שונה
  • מתאים לתינוקות עם מצבים רפואיים שונים
  • תוכנית הדרגתית

איך זה הולך לקרות?

*

היכרות

מיד עם ההרשמה יישלחו אליכם שאלון היכרות ויומני שינה איתם הצוות שלי ואני נבנה תוכנית התערבות שמותאמת ספציפית למשפחה שלכם, שתפורה לסגנון החיים שלכם ותואמת את השלב ההתפחותי של התינוק שלכם (על פי גיל, משקל, הנקה, התפתחות וגדילה)

*

שיחת יעוץ

אחות מומחית שינה מהצוות שלי תתאם אתכם שיחה טלפונית בת 45 דקות, להדרכה מפורטת כך שתדעו מה לעשות בכל מצב ובכל סיטואציה כדי שהתינוק שלכם ילמד להירדם בקלות ולישון ברצף. וזאת תמיד לצד מתן מענה לבכי אם וכאשר הוא מתעורר.

*

יוצאים לדרך

אתם מתחילים ליישם את כל ההמלצות ו… לילה טוב!

*לאחר שיחת יעוץ לא ניתן ליווי או מענה מתמשך

מתנה בשווי 980 ש"ח

קורס לימוד השינה המלא שלי

נכון שבאתם אלי כדי לשאול שאלה נקודתית. אבל בכל נקודת מגע עם משפחה, אני רוצה לוודא שחוץ מהשאלה שלכם, כל שאר הפרמטרים עובדים נכון. לכן, על הדרך, אנחנו נוודא שחוץ מנקודת הייעוץ תקבלו את כל הכלים לשפר את כל התמונה. כן, זה שווה את הכל. כן, חשוב לי שתהיה לכם התמונה המלאה.

כמה תשקיעו בשינה של התינוק שלכם?

מחיר מיוחד לזמן מוגבל:

990₪

רוצה לשוחח איתי לפני שאת נרשמת?

יש מצב שעוד לא הכרנו???

קבלו הצצה לשינוי שאתם עומדים לעבור

בואו תראו אחוזי הצלחה

אני יודעת שמה שעובר לך בראש זה

"עם התינוק שלי זה בחיים לא יצליח"

חשוב לי לחשוף בפניכם את הסטטיסטיקות שלנו בשקיפות מלאה. כל מי שעובר אצלינו תהליך מתבקש בסופו לענות על שאלון. תראו את המספרים המטורפים של אחוזי ההצלחה בתהליך שבאים לשקף את מידת ההשקעה שלנו בהצלחה שלכם.

שאלות נפוצות

שיחת יעוץ נועדה להורים שמעוניינים לקבל את המידע המלא אבל לא זקוקים לליווי מתמשך. הורים שיודעים לקחת את הכלים שקיבלו וליישם באופן עצמאי. 

תקבלו מענה לבעיות הבאות: בכי בהרדמה, הרדמה על הידיים / בהנקה / בקפיצות או נענוע, הרבה התעוררויות בלילה, התעוררות לילה ארוכה מאוד, התעוררות בוקר מוקדמת, תנומות יום קצרות. 

בכל תהליך של שינוי הרגלים, התינוק שלנו, שלא רגיל לדרך החדשה, צפוי לבכות במידה כזו או אחרת. זו דרך התקשורת שלו איתנו. אנחנו תמיד נתייחס לבכי ותמיד נתמוך בו כך שהוא לא ירגיש שהוא ננטש או נעזב. אנחנו נישען רק על טכניקות למידה שנחקרו במשך שנים ונמצאו יעילות ובטוחות מבחינה רגשית. כאשר אתם פונים לאיש מקצוע, אתם מבטיחים את הדרך לצמצום הדמעות למינימום האפשרי, בלי לעשות טעויות בדרך. התינוק שלכם ידע שאתם כל הזמן שם עבורו, אבל צפוי להיות בכי בימים הראשונים לתהליך. הבכי הזה צפוי להתקצר מלילה ללילה עד להפסקה ככל שתהליך הלמידה יוטמע.

לא מפסיקים אוכל באופן אוטומטי. אנחנו ניתן לך את ההמלצות שלנו לפי הגיל, המשקל והאחוזונים של התינוק שלך. אם תבחרי להשאיר את הארוחות בלילה, נלמד אותך איך לעשות את זה נכון ולא מוגזם. אם תבחרי להפסיק את ההאכלות בלילה, נעשה את זה כל כך בהדרגה, שהתינוק שלך לא ירגיש רעב בשום שלב.

אם יש דבר אחד שאני יכולה להבטיח לכם, הרי הוא שתהיה החמרה. רגרסיות (החמרות) יכולות להופיע בכל קפיצת גדילה, מחלה או יציאה משגרה. בהדרכה שתקבלו, אתם תלמדו איך לזהות רגרסיה, איך לא לעשות בה טעויות ולחזור אחורה ואם במקרה איבדנו הכל, תלמדו איך לחזור למסלול.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל בעיה שקשורה בשינה של הילדים שלכם. משפחות שעברו את תוכניות הליווי של סוזי גטניו, זכאים לשיחות יעוץ בעלות מופחתת. אם כמה חודשים אחרי שיחת היעוץ תרגישו שאתם צריכים חיזוק או יעוץ נוסף, נוכל לתאם שיחת יעוץ נקודתית בה ננתח את המצב הקיים היום וניתן לכם הדרכה איך לשנות אותו ולחזור למסלול. 

מצויין! אז זה בדיוק הזמן לתת לו את הכלים לעזור לעצמו, כשאתם לא תוכלו להרדים אותו כל הזמן. נאפשר לו להירדם בנינוחות גם בלעדיכם. אל תדאגו, הצוות בגן או המטפלת לא "יהרסו" את הרגלי השינה הטובים. הם ישמחו שהתינוק שלכם נרדם בקלות ובלי בכי ושהן לא צריכות להיות "מושבתות" על לנדנד אותו עד שהוא יירדם, ולא צריכות להמודד עם הבכי או עם קשיי השינה שלו. 

לכל משפחה יש את ההעדפות שלה לגבי הסדרי השינה בבית. תהליך לימוד השינה יכול להתבצע גם עם תינוק שישן בחדר ההורים וגם עם תינוק שישן בחדר משלו או אחיו. התהליך לא תומך בלינה משותפת של הורים ותינוק באותה מיטה. אם התינוק ישן בחדר ההורים, צריכה להיות לו מיטה משלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות לשינה בטוחה.

נושא לימוד השינה נחקר שנים רבות. כיום, אין עדות מחקרית, אף לא אחת, לפגיעה רגשית בתינוק, ארוכת טווח או קצרת טווח, כל עוד ההורים ניגשים ומראים את נוכחותם. לחצו כאן למחקר בנושא. למעשה, מחקרים הוכיחו את ההפך: תינוקות שישנים טוב הם תינוקות נינוחים יותר, שמגיבים טוב יותר לשינויים ועם התפתחות וגדילה אופטימליים. אם זה לא מספיק, מחקרים הראו שמדדי היקשרות אם-תינוק בתינוקות ואימהות שישנו טוב היו גבוהים יותר. זה גם הגיוני נכון? כי הם היו רגעוים יותר, כי הם חוו רווחה גדולה יותר והיו פנויים האחד בשביל השני. אם תרצו להעמיק את הידע שלכם במחקרים על השינה תוכלו למצוא אותם בתכנים הדיגיטליים שלנו.

ניתן לקבל החזר עבור יעוץ שינה דרך סל ההריון ועד גיל חצי שנה. עליכם לברר מול קופת החולים האם יש לכם סל הריון והאם הנכם זכאים להחזר עבור יעוץ שינה.

בביטוחים הפרטיים צריך לברר מול סוכן הביטוח שלכם האם הפוליסה שלכם כוללת החזר עבור יעוץ שינה.