ישנים בגיל 2-5 שנים

תוכנית ליווי און-ליין, מעשית, בהנחיה שלי ובליווי אישי של אחות טיפת חלב מומחית בשינה מהצוות שלי. התוכנית תגלה לכם איך ללמד את הילד שלכם לישון שנת לילה של 10-12 שעות, איך להרדים את הילד שלכם בנינוחות וברוגע, בלי משא ומתן ארוך של "עוד פיפי, עוד חיבוק, עוד סיפור" אלא מתוך ביטחון מלא ויכולת להתכנס לשינה ולהירדם לגמרי בעצמו ואיך להפסיק את הטיילת באמצע הלילה אליכם למיטה. כל זה נעשה כשאנחנו פוגשים את הילד שלכם בדיוק איפה שהוא נמצא מבחינה התפתחותית. ומה אתכם? אתם הולכים להחזיר לעצמכם את הזוגיות, הספורט, הבילויים והשפיות. 14 לילות ואתם שם.
ילדים בגיל 2-5 שנים

מה תשיגו?

הרדמות קלות ומהירות ללא בכי

שנת לילה רציפה של 10-12 שעות

מענה לפחדים וחלומות רעים

  • טכניקת לימוד שינה שמתבססת על מחקר ומדע
  • התייחסות תמידית לבכי
  • גמישה ומותאמת אישית לילד שלכם
  • מתאים גם לתאומים!
  • ליווי יומיומי במייל למשך חודש
  • תוכנית הדרגתית
  • רשת תמיכה להמשך הדרך

1

הירדמות עצמאית

איך לבנות ביטחון לילד שלך לצד גבולות ברורים כך שיוכל להירדם במהירות, בכוחות עצמו, בלי בכי.

2

הפסקת הטיילת

איך לגרום לילד שלכם להפסיק להגיע למיטת ההורים בלילה ולישון כל הלילה במיטה שלו.

3

מתן מוטיבציה

הילד שלכם כבר מבין מה שאנחנו אומרים לו. אנחנו רק צריכים להיות ברורים ולבחור לעודד ולתגמל אותו כשהוא עושים מה שביקשנו ממנו בדרך שתייצר למידה. נעשה זאת בצורה מרגשת ומהנה על ידי כרטיסיות וטבלת כוכבים

4

בלי משא ומתן

בלי "עוד סיפור, עוד פיפי, עוד מים, עוד חיבוק". בעזרת משחק כרטיסיות ניתן לילד שלכם עצמאות לצד גבולות וזה השילוב המנצח שיפסיק את ניסיונות עיכוב השינה

5

בונוס - פחדים וסיוטים

בתוכנית הליווי נלמד איך לטפל בפחדים של הילד באופן שמותאם לגיל. ניתן לו כלים להתמודד ולהתגבר על הפחד ועל חלומות רעים בטכניקות פקרטיות ופשוטות ששמות אותו במרכז.

שווי הבונוס 1200 ש"ח

6

בונוס - רגרסיות

החמרות תמיד יהיו לנו לאורך הדרך. אבל אתם תדעו איך לפעול ולהגיב בזמן רגרסיות והחמרות בשינה כדי לשמור על מה שלמדנו ולא לחזור אחורה גם בקשיים.

שווי הבונוס 900 ש"ח

התוכנית מורכבת מ-3 שלבים

שלב 1

צופים בהדרכה

מיד עם ההרשמה תיפתח לכם הדרכה מצולמת, מאוד ברורה, כך שתדעו בדיוק מה אתם עושים בכל שלב ובכל סיטואציה בתהליך.

שלב 2

שיחת יעוץ אישית

לאחר הצפייה בהדרכה, אחות מומחית שינה מהצוות שלי תתאם אתכם שיחה טלפונית שבה תעשו יחד את התאמת התוכנית לילד הספציפי שלכם (כי כל ילד הוא שונה) ולסגנון החיים שלכם ותרכיבו את התוכנית השלמה כדי שהילד שלכם ילמד להירדם בקלות ולישון ברצף. וזאת תמיד לצד מתן מענה לבכי אם וכאשר הוא מתעורר.

שלב 3

ליווי יומיומי במייל לחודש

לאחר שהכל ברור, יוצאים לדרך כאשר יומן המעקב מלווה את ההתקדמות שלכם ואתם שולחים אותו אלי במייל לבדיקה ומקבלים ממני משוב, ביטחון, עצות ומענה על כל השאלות במייל. המענה הניתן במייל הוא יומיומי (למעט סופ"ש)

שיעורי בונוס נוספים במתנה

איך נפסיק האכלות לילה?

מעבר למיטת מעבר

התעוררות בוקר מוקדמת

שווי הבונוסים בתוכנית 2500 ש"ח

כמה תשקיעו בשינה של התינוק שלכם?

3250₪

בואו תראו אחוזי הצלחה

אני יודעת שמה שעובר לך בראש זה

"עם התינוק שלי זה בחיים לא יצליח"

חשוב לי לחשוף בפניכם את הסטטיסטיקות שלנו בשקיפות מלאה. כל מי שעובר אצלינו תהליך מתבקש בסופו לענות על שאלון. תראו את המספרים המטורפים של אחוזי ההצלחה בתהליך שבאים לשקף את מידת ההשקעה שלנו בהצלחה שלכם.

עדיין לא בטוחים אם התוכנית תתאים לכם?

קבלו הצצה לשינוי שאתם עומדים לעבור

שאלות נפוצות

תוכנית הליווי הדיגיטלית מתאימה להורים שרוצים התאמה ספציפית לסגנון החיים שלהם וקבלת תמיכה, מענה על שאלות והתייעצויות במייל בזמינות מענה יומיומית. 

התוכנית נותנת מענה לבעיות הבאות: בכי בהרדמה, הרדמה ארוכה, ילד שלא יכול להירדם בלי הורה שיושב על ידו, הרבה התעוררויות בלילה, ילד שמגיע למיטת ההורים, התעוררות לילה ארוכה מאוד, התעוררות בוקר מוקדמת, תנומות יום קצרות. 

לא בהכרח. אבל יש לקחת בחשבון שבתהליך של שינוי הרגלים, הילד שלנו, שלא רגיל לדרך החדשה, צפוי לבכות או להתנגד במידה כזו או אחרת.  בעזרת הכנה נכונה של הילד לפני תחילת התהליך, נפחית את ההתנגדות והדמעות למינימום. אנחנו תמיד נתייחס לבכי ותמיד נתמוך בו כך שהוא לא ירגיש שהוא ננטש או נעזב. אנחנו נישען רק על טכניקות למידה שנחקרו במשך שנים ונמצאו יעילות ובטוחות מבחינה רגשית. בתהליך הליווי אתם מבטיחים את הדרך לצמצום הדמעות למינימום האפשרי, בלי לעשות טעויות בדרך. הילד שלכם ידע שאתם כל הזמן שם עבורו. גם אם יופיע בכי, הבכי הזה צפוי להתקצר מלילה ללילה עד להפסקה ככל שתהליך הלמידה יוטמע.

לא מפסיקים אוכל בבת אחת. אנחנו ניתן לך את ההמלצות שלנו להפחתה הדרגתית של האוכל עד הפסקה מוחלטת. כך שהילד שלך לא ירגיש רעב.

אם יש דבר אחד שאני יכולה להבטיח לכם, הרי הוא שתהיה החמרה. רגרסיות (החמרות) יכולות להופיע בכל קפיצת גדילה, מחלה או יציאה משגרה. הליווי שלנו נמשך חודש בדיוק בשביל שנחווה את הרגרסיה יחד. בדרך כלל, בשבוע השני-שלישי לתהליך מופיעה ההחמרה. זה ירגיש כאילו חזרנו אחורה. בדיוק ברגעים האלה, אתם תלמדו איך לזהות רגרסיה, איך לא לעשות בה טעויות ולחזור אחורה ואם במקרה איבדנו הכל, תלמדו איך לחזור למסלול.  המטרה העיקרית של התוכנית שלנו היא לתת לכם כלים להטמיע את הרגלי השינה הטובים לאורך זמן. לאורך שנים. וזה יקרה בדיוק בשלב הזה בתהליך. אם לאחר התהליך תחוו החמרה, תוכלו להיכנס לפרק הרגרסיות בהדרכה הדיגיטלית שתקבלו מאיתנו במתנה, ותדעו בדיוק מה אתם צריכים לתקן כדי לחזור למסלול.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם בכל בעיה שקשורה בשינה של הילדים שלכם. משפחות שעברו את תוכניות הליווי של סוזי גטניו, זכאים לשיחות יעוץ בעלות מופחתת. אם כמה חודשים אחרי סיום הליווי תרגישו שאתם צריכים חיזוק או יעוץ נוסף, נוכל לתאם שיחת יעוץ נקודתית בה ננתח את המצב הקיים היום וניתן לכם הדרכה איך לשנות אותו ולחזור למסלול. 

מצויין! בגן יש סדר יום עיקבי שיעזור לנו בתהליך. אל תדאגו, הצוות בגן  לא "יהרוס" את הרגלי השינה הטובים.

נושא לימוד השינה נחקר שנים רבות. כיום, אין עדות מחקרית, אף לא אחת, לפגיעה רגשית בילד, ארוכת טווח או קצרת טווח, כל עוד ההורים שם, מראים את נוכחותם. לחצו כאן למחקר בנושא. למעשה, מחקרים הוכיחו את ההפך: ילדים שישנים טוב, נינוחים יותר, ומגיבים טוב יותר לשינויים. אם זה לא מספיק, מחקרים הראו שמדדי היקשרות אם-תינוק בתינוקות ואימהות שישנו טוב היו גבוהים יותר. זה גם הגיוני נכון? כי הם היו רגועים יותר, כי הם חוו רווחה גדולה יותר והיו פנויים האחד בשביל השני. אם תרצו להעמיק את הידע שלכם במחקרים על השינה תוכלו למצוא אותם כאן

חלק חשוב מהעבודה שלי הוא לתת לכם מענה מדוייק שנשען על יומני השינה שלכם. המענה במייל מאפשר לי לשבת באופן מרוכז ולענות על כל השאלות שלכם באופן מבוסס ואחראי ולא כ"שליפה מהמותן" זה חיוני להצלחה שלכם.

כן. קיימת תוכנית ליווי צמודה יותר. תוכלו למצוא את הפרטים שלה בעמוד התוכניות שלי באתר זה. התוכנית הצמודה כוללת ליווי ומענה בזמינות גבוהה יותר דרך הוואטסאפ והיא בעיקר מתאימה להורים לתינוקות עם בעיות רפואיות או להורים שמרגישים שהבכי של התינוק שלהם משתק אותם ושהם חייבים את המענה המהיר כדי להצליח. 

יש מצב שעוד לא הכרנו???