
סוזי גטניו ביקורות וחוות דעת של הורים:
הסיפורים מאחורי הלילות השקטים
חוות דעת על סוזי גטניו - ליווי אישי וקורסי שינה




































אלפי משפחות שינו את הלילות שלהן. הנה כמה מהביקורות שלהן:
"הגענו לסוזי כשהייתה לנו ילדה בת 8 חודשים שהתעוררה כל שעה בלילה. אחרי 5 ימים של ליווי היא ישנה 11 שעות רצופות. אנחנו עדיין לא מאמינים כמה זה השתנה מהר."מיכל ואביב, אמא לנעה בת 8 חודשים
"סוזי מגיעה עם כל כך הרבה ידע, אמפתיה וסבלנות. הילד שלנו בן 5 חודשים לא ידע להירדם לבד. כבר בלילה השלישי הוא נרדם עצמאית ובלי בכי. שינינו חיים תרתי משמע."שירה, אמא לדוד בן 5 חודשים
"אנחנו אחרי 18 חודשים של חוסר שינה. ניסינו הכל לבד ולא הצלחנו. סוזי בנתה לנו תוכנית מותאמת לתינוק הספציפי שלנו ותוך 7 ימים השינה השתנתה לחלוטין. ממליצות בלב שלם לכל אמא שנמצאת במצב שהיינו."לי ואורן, הורים לבן בן 18 חודשים
"הבת שלי בת 4 חודשים לא ידעה להירדם ללא הנקה. חשבתי שאסתדר לבד אבל לא הצלחתי. סוזי עזרה לי להבין שזה לא קשור אלי, ויחד עם תוכנית ברורה, תוך 4 ימים השינה השתפרה בצורה דרמטית."תמר, אמא לליאור בת 4 חודשים
"סוזי היתה זמינה בכל שעה. כל לילה שהיה קשה, היא ענתה, עזרה, הדריכה. ההרגשה שמישהי מקצועית לצידך בתהליך כל כך משמעותי, אין לה מחיר. מומלצת מכל הלב."נועה, אמא לתום בן 7 חודשים
"בן 9 חודשים שהיה ישן אצלנו במיטה ומתעורר 6-7 פעמים בלילה. כעבור שבוע של ליווי עם סוזי הוא ישן 12 שעות לבד בחדרו. הנישואים שלנו ניצלו. אנחנו בני אדם אחרים."ספיר ומתן, הורים לאלון בן 9 חודשים
"הגעתי לסוזי מוטרפת לגמרי, תינוקת בת 6 חודשים שלא ישנה יותר מ-40 דקות ברצף. סוזי הסבירה לי את המדע מאחורי שינה ובנתה תוכנית פשוטה וברורה. הבת שלי ישנה עכשיו 6 שעות ברצף בלילה. לא האמנתי שזה אפשרי."רחל, אמא לדנה בת 6 חודשים
"ניסינו שיטות רבות מהאינטרנט וכלום לא עבד. עם סוזי קיבלנו תוכנית אישית לתינוק הספציפי שלנו, לא גישה כוללת. ההבדל היה עצום. 10 ימים וישנו שינה מלאה בלילה."עינת ורן, הורים לשירה בת 10 חודשים
"חזרתי לעבודה בחודש השלישי ופחדתי שאתמוטט מחוסר שינה. יצרתי קשר עם סוזי ותוך 6 ימים הבן שלי ישן לבד מ-7 בערב עד 6 בבוקר. חזרתי לעבוד עם ראש נקי ואנרגיה."נטע, אמא לאריאל בן 4 חודשים
"ילד בן שנתיים שלא ישן לבד מהיום הראשון. כולם אמרו 'ייגמר לבד' אבל לא נגמר. בעזרת סוזי, תוך שבועיים הוא ישן לבד בחדרו כל הלילה. אנחנו שוב בעל ואישה ולא רק הורים."דנה ויוסי, הורים לעמית בן שנתיים